Рекламациja на производ

При доставување на пратката ве молиме да го проверите производот и неговата исправност и доколку забележите било какви видливи оштетувања или физички недостатоци да не контактирате веднаш на online@rinelsa.com.mk со назнака РЕКЛАМИРАЊЕ НА ПРОИЗВОД. Пораката е потребно да ги содржи следните информации:

  • Име и презиме на лицето кое ја направило нарачката
  • Број на нарачката и шифра на производот
  • Фотографија/видео со кое се докажува недостатокот на производот и соодветно објаснување

НАПОМЕНА: Рекламирање на производот се прифаќа во рок од 24 часа од прием на производот. По прием на пораката, ќе бидете исконтактирани од одговорното лице и за сите понатамошни чекори ќе бидете запознаени од него.

ВАЖНО: Доколку производот се враќа назад по курирска служба сите трошоци ги сноси купувачот . Производот кој се менува го испраќате преку брза пошта, по приемот производот се проберува, а потоа ви испраќаме соодветна замена.