Рекламациja на производ
При доставување на пратката ве молиме да го проверите производот и неговата исправност и доколку забележите било какви видливи оштетувања или физички недостатоци да не контактирате веднаш на online@rinelsa.com.mk со назнака РЕКЛАМИРАЊЕ НА ПРОИЗВОД. Пораката е потребно да ги содржи следните информации:
- Име и презиме на лицето кое ја направило нарачката
- Број на нарачката и шифра на производот
- Фотографија/видео со кое се докажува недостатокот на производот и соодветно објаснување
НАПОМЕНА: Рекламирање на производот се прифаќа во рок од 24 часа од прием на производот. По прием на пораката, ќе бидете исконтактирани од одговорното лице и за сите понатамошни чекори ќе бидете запознаени од него.
ВАЖНО: Доколку производот се враќа назад по курирска служба сите трошоци ги сноси купувачот . Производот кој се менува го испраќате преку брза пошта, по приемот производот се проберува, а потоа ви испраќаме соодветна замена.